Monday 1 February 2010

Baby Gifts :: Baby Geschenke

One of my friends has just become father of a beautiful little baby girl. So I decided to give her a baby bib and a ball with a little rattle inside. I tried to avoid using pink. I think there are so many nice colours out there, it doesn't always have to be pink for a girl. I think orange is a good choice. I embroidered her name with my sister's help. I especially like the elephant fabric which is my favorite one at the moment.

Einer meiner Freunde wurde gerade Vater einer hübschen kleinen Tochter. Da habe ich für sie ein Lätzchen und einen Ball genäht, mit einer kleinen Rassel drin. Ich habe versucht, die Farbe rosa zu vermeiden, da ich denke, dass es so viele schöne Farben gibt und dass es wirklich nicht immer rosa sein muss. I denke orange ist auch eine gute Wahl. Ich habe den Namen mit der Hilfe meiner Schwester aufgestickt. Besonders mag ich auch den Elefantenstoff, der im Moment mein Lieblingsstoff ist.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...