Sunday 27 May 2012

Giveaway winner !!!

Wow! What a great week! I must say I only went through part of the blog lists. You could literally spend hours and hours with reading through lovely new blogs. Thank you so much for your sweet comments. We sure have a winner for summer food and I think the 1st place of summer food has to be shared with starwberries and ice-cream. So many of you like that most, followed by fresh fruit and salads. But now on to the winner of the patchwork pillow. I used a random numer generator to get the most objective result and Mr No. Generator spit out No. 41.

Wow! Was fuer eine tolle Woche! Ich muss sagen, dass ich nur einen Teil der Bloglistn geschafft habe. Man koennte wirklich Stunden damit verbringen, sich durch so viele Blos zu lesen. Vielen Dank fuer all Eure lieben Kommentare. Wir haben auf jeden Fall schon mal einen Gewinner in Sachen Sommer-Essen und ich denke, da muessen sich Erdbeeren und Eiscreme den ersten Platz teilen. So viele von Euch haben diese beiden genannt, gefolgt von frischem Obst und Salaten. Aber nun zum Gewinner des Patchwork-Kissens. Ich habe einen Zufallsgenerator bemueht um das objektivste Ergebnis zu erhalten und Mr. Zufall hat sich fuer Nr. 41 entschieden.

And that is Laura. Congratulations! Watch out for an email by me! And here's what Laura said:

Und das ist Laura. Herzlichen Glueckwunsch! Check Dein Postfach nach einer Email von mir! Und hier nochmal Lauras Kommentar:



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...